Verzenden & retourneren
Verzenden
Uw bestelling wordt doorgaans dezelfde werkdag verzonden indien u voor 12.00 uur besteld. Het kan voorkomen op sommige piekdagen in het hoogseizoen dat de levering van een product iets langer duurt. Dit komt bijna niet voor, maar dan informeren we u altijd even per e-mail.
Zodra uw bestelling verzonden is ontvangt u aan het eind van de dag een mail met een track en trace code. Deze is veelal vanaf 20.00 uur te volgen. Niets ontvangen? Controleer ook even uw ongewenste map!
Retourneren
We begrijpen dat het soms kan gebeuren dat een product toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wilt u toch uw product naar ons retourneren?
De kosten voor de retourzending zijn voor je eigen rekening. Dat kan op 3 manieren:
- Eigen gelegenheid: Voldoende gefrankeerd op eigen gelegenheid. Bewaar het retourbewijs goed tot wij de retour hebben verwerkt.
- Thuistuinieren.nl retourservice: Je ontvangt van ons een retourlabel op de mail dat op de zending kan worden geplakt. Je kunt vervolgens de zending afgeven bij een PostNL punt. De eigen bijdrage hiervoor bedraagt €9,95.
- Zelf brengen: Tijdens onze openingstijden kun je op afspraak je aankoop afgeven in ons magazijn in Beemte Broekland (Apeldoorn).
U kunt uw retour aanmelden in uw account.
Komt u er niet uit met een retour aanmelden? Of wil je meer informatie over het retour proces/voorwaarden? Lees dan hier het gedetailleerde stappenplan over hoe je bij ons een retour aanmeld.