Klantenservice

Wij zijn elke werkdag van 10.00 tot 17.00 uur geopend. U kunt ons op de volgende manier bereiken:

Telefoon:   085 - 773 0106
Email:       [email protected]



Postadres:  
Wagenmakershoek 1
7328KL Apeldoorn

U kunt ook het contact formulier aan de rechter zijde gebruiken om ons een email te sturen.
Wij streven ernaar om uw email binnen 24 uur te beantwoorden.

Vragen over uw bestelling? Vermeld altijd uw ordernummer!

Overige bedrijfsinformatie:

KVK nr:   80825443
BTW nr:  NL861815531B01
IBAN nr: DE65 1001 1001 2625 8907 85 (t.n.v. E. Uz)
BIC nr:   NTSBDEB1XXX

1 Bestellen
1.1 Hoe kan ik bestellen?

U kunt eenvoudig online de regentonnen en regenton onderdelen bestellen door het gekozen artikel in de winkelwagen te plaatsen en de stappen in het bestelproces te doorlopen. Zodra uw regentonnen bestelling goed is afgerond ontvangt u een orderbevestiging. Uw bestelling wordt dezelfde werkdag, of de werkdag erna in behandeling genomen.

Wij nemen geen telefonische bestellingen aan.

1.2 Wat zijn de verzendkosten?

Wij rekenen een klein deel van de verzendkosten door aan onze klanten. Dit is een vast bedrag,  ongeacht de grootte en het aantal producten. Voor leveringen in Nederland is dat € 4,95, België € 7,95 en de rest van Europa € 19,95.

1.3 Hebben jullie een bezoekadres?

Wij zijn een klantgerichte online regentonnen speciaalzaak en verkopen enkel online. Echter begrijpen wij dat het aanschaffen van een groot artikel zoals een regenton lastig kan zijn op het internet. Al onze producten die online te bestellen zijn hebben wij op voorraad. Indien u liever toch de regenton in het echt wilt bekijken kunt u het beste contact met ons opnemen. Wij hebben verschillende magazijn in Nederland. Samen kunnen we dan een afspraak maken om de regenton te kunnen bekijken.

1.4 Ik heb hulp nodig voor mijn situatie?

Alle teamleden van Thuistuinieren.nl zijn vriendelijk, behulpzaam en bovenal deskundig. Zij hebben een uitstekende kennis van de producten en kunnen u altijd adviseren als u een bijzondere situatie in de tuin hebt. Mocht u vragen hebben, dan kunt u altijd bellen of mailen met ons klantenservice team. U kunt ook via Whatsapp (085-7730106) contact met ons opnemen omdat u dan makkelijker een foto of een filmpje van uw situatie kunt appen. Wij helpen u namelijk graag bij het maken van de juiste keuze. Aan de hand van gerichte vragen van uw situatie zullen zij adviseren welk regenton aansluitingen of onderdelen het beste bij u past.

1.5 Hoe kan het dat de regentonnen en onderdelen goedkoper zijn dan bij andere winkels?

Wij verkopen producten rechtstreeks van de fabrikant aan de consument. Dit doen wij enkel via het internet. Hierdoor besparen wij flink op eventuele tussenhandel, hoge kosten voor verkooppersoneel en dure showrooms. Deze kostenbesparingen en onze scherpe inkoopprijzen ziet u terug in de lage verkoopprijzen op onze website.

1.6 Hoe snel ontvang ik mijn producten?

Alle producten die op onze website staan hebben wij in voorraad. Wij zijn geen tussen handel. Bestellingen heeft u daarom bijna altijd binnen 1 á 2 dagen in huis. Indien een artikel onverhoopt (tijdelijk) uitverkocht is, ontvangt u direct een berichtje van ons.

1.7 Kan ik mijn zending volgen?

Ja, u ontvangt altijd de dag van verzending een mail met daarin een track en trace link. Vaak is de zending vanaf 20.00 uur te volgen.

1.8 Wat doe ik als mijn bestelling niet klopt?

We doen natuurlijk onze uiterste best om geen foutjes te maken. Toch kan het een keer voorkomen dat er iets fout is gegaan. Het makkelijkste is dan om ons een mailtje te sturen. Geef aan wat er volgens u niet klopt, en vermeld altijd uw ordernummer. U ontvangt dan vaak binnen 24 uur gelijk al een oplossing of reactie.

1.9 Ik heb iets besteld en betaald maar nog steeds niets ontvangen?

Bestellingen die betaald zijn worden vaak dezelfde dag, of de volgende werkdag al verzonden. De pakket service levert de zendingen in 99% de volgende werkdag bij u af.
Heeft u na 5 werkdagen nog steeds niet ontvangen? Dan is er waarschijnlijk ergens een foutje ontstaan. Stuur ons dan gelijk een mailtje met uw ordernummer, dan zoeken we het direct voor u uit.

2 Levering
2.1 Waar bezorgt u?

Wij bezorgen onze regentonnen en onderdelen uitsluitend in Europa. Leveringen in Nederland en België duren gemiddeld 1-2 dagen. Overige leveringen duurt de bezorgtijd voor de regentonnen iets langer. 

2.2 Wat is de gemiddelde levertijd?

De levertijd van kleine producten zoals regenton onderdelen, regenton kranen en aansluitingen zijn doorgaans binnen 1 a 2 dagen in huis. De regenton accessoires worden op werkdagen dezelfde dag verzonden (indien bestelt voor 12 uur). 
De regentonnen heeft u vaak ook de volgende dag al in huis. Bijna alle regentonnen worden dezelfde dag verzonden. Uitzondering hierop is de 800L regentank. Deze wordt binnen 3 werkdagen geleverd omdat deze via een transporteur geleverd wordt. Al deze producten zijn direct uit voorraad leverbaar, waardoor wij dus elke bestelling binnen 1-3 dagen leveren. 

2.3 Hoe werkt de levering van mijn regenton?

Zodra we uw bestelling verzendklaar hebben gemaakt, ontvangt u van ons een mail met de track en trace. Bijna al onze verzendingen gebeurt via een pakketvervoerder (DHL, DPD, PostNL of Packs). Heeft u een bestelling met regenton en onderdelen, dan worden deze onderdelen in de regenton mee gestuurd.
Enkele grote regentonnen worden met een pallet vervoerder verzonden. Wij sturen u dan een mail met meer informatie over de levering. Heeft u speciale wensen met betrekking tot de levering? Neem dan contact met ons op zodat we kunnen kijken wat er mogelijk is.

3 Producten
3.1 Hoe sluit ik een Harcostar vulautomaat aan?

Heeft u de groene of zwarte Harcostar vulautomaat gekocht? U ontvangt er een duidelijke Nederlandse handleiding bij. In de handleiding staat stap voor stap uitgelegd hoe u de vulautomaat kunt aansluiten op uw regenton. Toch nog onduidelijk? Bekijk dan het filmpje op ons youtube kanaal om de vulautomaat eenvoudig aan te sluiten op uw regenpijp. Klik hier voor het filmpje.

3.2 Hoe sluit ik de Irrigatia producten aan?

Bij de Irrigatie modules wordt een duidelijke instructie meegeleverd. Wilt u toch liever een filmpje bekijken? Op ons Youtube kanaal hebben we een stap voor stap filmpje hoe u de Irrigatia C12 en C24 module kunt aansluiten. Klik hier voor het filmpje.

3.3 Heeft u nog tips voor de onderhoud van mijn regenton?

Onderhoud van uw regenton is vrij beperkt. Wij adviseren altijd om uw regenton 1x per seizoen te legen en met een borstel de binnenkant van uw regenton te reinigen. Verder is het belangrijk om uw regenton in de winter altijd te legen, ongeacht het type regenton wat u heeft. Meer over onze verschillende onderhoudstips kunt u hier lezen.